V předcházejícím díle jsme skončili v okamžiku, kdy se nový a první prototyp kloubového trolejbusu Škoda-Sanos 200Tr objevil ve Zlíně (druhé shodné vozidlo bylo určeno pro […]
Ve 14. kapitole jsme sledovali, jak nárůst obyvatel Zlína, ale i Otrokovic spolu s rozvojem průmyslu předbíhaly možnosti MHD. Připomeňme, že zatímco v roce 1970 byl […]
Atraktivním přírodním prostorem pro řadu nenáročných vycházek i projížděk na kole je krajina rozkládající se jižně a jihovýchodně od Zlína. Procházku z Kudlova do Jaroslavic o […]
V době, kdy Ukrajina čelí válečnému konfliktu a není zřejmé, jak bude další spolupráce s touto těžce zkoušenou zemí pokračovat a na co bude navazovat, může […]
V poválečném období a zejména pak v 70. a 80. letech 20. století bude užitečné nahlédnout i do ekonomiky tehdejšího provozu veřejné dopravy. Necháme v tento […]
Ve 12. díle tohoto vyprávění jsme opustili MHD ve Zlíně a Otrokovicích v atmosféře mírně optimistického přístupu k trolejbusové dopravě na úsvitu 80. let minulého století. […]